Årsmöte 2016

Lördagen den 27 februari (tid uppdateras inom kort) håller jagvillhabostad.nu årsmöte och alla medlemmar är hjärtligt välkomna!

Möteslokalen är Sveriges Arkitekter, i centrala Stockholm. N.

Vi bjuder på fika, lunch samt middag under dagen. För att kunna fixa lagom mycket mat vill vi gärna att du anmäler om du tänker komma på årsmötet genom att anmäla dig här. Det går såklart bra att komma även om du glömt anmäla dig.

Varför ska man komma?

Genom att delta på årsmötet kan man påverka och tycka till om vad jagvillhabostad.nu ska jobba med under verksamhetsåret 2016. Ett litet axplock av kommande aktiviteter under 2016 är bland annat att arbetet ska vara fokuserat på opinionsbildning kring rätten till ett eget hem, organisationsutveckling och projektet Snabba Hus.

Praktisk information

På hemsidan kommer handlingar till årsmötet att läggas upp men de kommer även att skickats ut i den formella kallelsen. Här kan du även få praktisk information om hur man kan motionera eller nominera.

Är du intresserad eller känner någon som vill engagera sig inom organisationen på nationell nivå? Läs särskilt vidare under nominering om vad ett styrelseuppdrag innebär samt hur man kommer i kontakt med valberedningen.

Har du frågor angående årsmötet 2016? Mejla info [a] jagvillhabostad.nu